رئیس پلیس آگاهی فاتب در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

هدایت گشت‌های پلیس با سامانه «داشبورد فرماندهی»/ احضار منتشرکنندگان کلیپ‌های خشن در فضای مجازی 

سردار لطفی با بیان اینکه جغرافیای جرم در پلیس آگاهی به لحظه است، گفت: جغرافیای جرم یا «داشبورد فرماندهی» در پلیس آگاهی به لحظه است و هر جرمی در هر جعرافیای تهران رخ دهد می‌بینیم.
کد خبر: ۴۴۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰ - 18February 2021

هدایت گشت‌های پلیس با سامانه «داشبورد فرماندهی»/ احضار منتشرکنندگان کلیپ‌های خشن در فضای مجازی سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره تشکیل اطلس جغرافیای جرم اظهار داشت: جغرافیای جرم یا داشبورد فرماندهی در پلیس آگاهی به لحظه است و هر جرمی در هر جغرافیای تهران رخ دهد می‌بینیم.

وی با بیان اینکه پلیس در بهره‌برداری از این سامانه روند بسیار خوبی دارد، گفت: هدایت گشتی‌های پلیس، پیگیری، مدیریت و پیگشیری جرم از طریق این سامانه‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در خصوص پخش کلیپ سرقت در فضای مجازی افزود: انتشار کلیپ‌ها با هر انگیزه‌ای به ایجاد ناامنی درمردم رخ می‌دهد و قطعا فابل پیگیری است.

سردار لطفی اضافه کرد: شهروندان باید کلیپ‌ها را تحویل پلیس آگاهی دهند و نیروها در پایگاه‌های پلیس‌ آگاهی و پلیس آگاهی مرکز آماده دریافت و رصد این فیلم‌ها هستند.

رئیس پلیس آگاهی فاتب خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی ناجا در فضای مجازی تمامی کلیپ‌های منتشره در شبکه‌های اجتماعی را پیگیری می‌کند کسانی که این کلیپ‌ها را بارگذاری می‌کنند احضار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار